Pagrindinės „Pažink savo idealų klientą“ temos ir metodai :
01 – Kas yra idealaus kliento aprašas ir kam verslui to reikia?
02 – Minčių lietus (brainstorm) apie idealų klientą + pavyzdys
03 – DEMOGRAFINIAI BRUOŽAI
04 – PSICHOGRAFINIAI BRUOŽAI (interesai + tikslai)
05 – PSICHOGRAFINIAI BRUOŽAI (industrijos klausimai)
06 – Tikslinio kliento aprašas. Kaip sisteminti informaciją? + pavyzdys
07 – BONUS: klientų problemų sprendimo strategija, pardavimams auginti + pavyzdys
Pagrindinės „Kaip sukurti stiprų prekės ženklą?“ temos ir metodai :
01 — Konkurentų analizė
02 — Tikslas, vizija, misija, vertybės
03 — Prekės ženklo pozicionavimas (positioning)
04 — Vertės pasiūlymas (value proposition)
05 — Brando balsas (tone of voice) + persona
06 — Pagrindinė žinutė (brand message)
07 — Įkvėpimui!
BONUS — S.W.O.T. analizė
Kaip naudotis?
Po apmokėjimo į el.paštą gaunate laišką su produktu, jį rekomenduoju išsaugoti savo kompiuteryje. Dokumente rasite įvairius metodus ir klausimus, bei lentelę atsakymams užsirašyti. Nuosekliai atlikdami užduotis, savarankiškai suformuosite detalų idealaus kliento aprašą ir sukursite prekės ženklo strategiją
Pirkimo taisyklės
Įsigijant kristinadambrauskiene.lt produktus įsipareigojate jų neplatinti, nekopijuoti ir naudoti tik savo reikmėms. Virtualūs produktai nėra grąžinami.