68 lapų užduočių ir pavyzdžių e.knygoje „Kaip sukurti stiprų prekės ženklą?“ rasite įvairius tarptautinėje praktikoje naudojamus metodus, lenteles, paaiškinimus bei pavyzdžius, kurie padės žingsnis po žingsnio savarankiškai sukurti autentišką, atpažįstamą ir stiprią brando strategiją.
Pagrindinės temos ir metodai :
01 — Konkurentų analizė
02 — Tikslas, vizija, misija, vertybės
03 — Prekės ženklo pozicionavimas (positioning)
04 — Vertės pasiūlymas (value proposition)
05 — Brando balsas (tone of voice) + persona
06 — Pagrindinė žinutė (brand message)
07 — Įkvėpimui!
BONUS — S.W.O.T. analizė
+ „Excel“ lentelė pildymui
Marketingas yra pagrindinis verslo variklis! Kiek ir kaip investuosite tiek ir gausite grąžos.
Kaip naudotis?
Po apmokėjimo į el.paštą gaunate laišką su produktu, jį rekomenduoju išsaugoti savo kompiuteryje. Dokumente rasite įvairius metodus ir klausimus, bei lentelę atsakymams užsirašyti. Nuosekliai atlikdami užduotis, savarankiškai sukursite prekės ženklo strategiją
Pirkimo taisyklės
Įsigijant kristinadambrauskiene.lt produktus įsipareigojate jų neplatinti, nekopijuoti ir naudoti tik savo reikmėms. Virtualūs produktai nėra grąžinami.