Kaip sukurti stiprų prekės ženklą?

65,00 

Svajojate sukurti stiprų ir pelningą brandą, kuriuo didžiuotumėtes? Jau kurį laiką vystote prekės ženklą, tačiau kažkas „neveikia“? Galbūt valdote soc. tinklus ar rūpinatės klientų komunikacija, todėl siekiate tai daryti vis profesionaliau? Visais iš šių variantų Jums reikia labai gerai pažinti prekės ženklą.

Siekiant sukurti autentišką, atpažįstamą ir pelningą brandą bei išsiskirti iš konkurentų yra itin svarbu apgalvoti visas strategines dalis. Nuo konkurencinės aplinkos iki brando balso, vertės pasiūlymo ar pagrindinės žinutės.

Ir nuo šiol tai galite padaryti patys!

68 lapų užduočių ir pavyzdžių e.knygoje „Kaip sukurti stiprų prekės ženklą?“ rasite įvairius tarptautinėje praktikoje naudojamus metodus, lenteles, paaiškinimus bei pavyzdžius, kurie padės žingsnis po žingsnio savarankiškai sukurti autentišką, atpažįstamą ir stiprią brando strategiją. 

 

Pagrindinės temos ir metodai : 

01 — Konkurentų analizė

02 — Tikslas, vizija, misija, vertybės 

03 — Prekės ženklo pozicionavimas (positioning) 

04 — Vertės pasiūlymas (value proposition)

05 — Brando balsas (tone of voice) + persona 

06 — Pagrindinė žinutė (brand message)

07 — Įkvėpimui! 

BONUS — S.W.O.T. analizė

+ „Excel“ lentelė pildymui

 

Marketingas yra pagrindinis verslo variklis! Kiek ir kaip investuosite tiek ir gausite grąžos.

 

Kaip naudotis? 

Po apmokėjimo į el.paštą gaunate laišką su produktu, jį rekomenduoju išsaugoti savo kompiuteryje. Dokumente rasite įvairius metodus ir klausimus, bei lentelę atsakymams užsirašyti. Nuosekliai atlikdami užduotis, savarankiškai sukursite prekės ženklo strategiją

 

Pirkimo taisyklės

Įsigijant kristinadambrauskiene.lt produktus įsipareigojate jų neplatinti, nekopijuoti ir naudoti tik savo reikmėms. Virtualūs produktai nėra grąžinami.

Kristina Dambrauskienė - sertifikuota strateginės rinkodaros konsultantė, diplomuota ICF koučerė, mentorė. Sėkmingai bendradarbiaujanti su smulkiais bei vidutinio dydžio verslais.

kd-consulting-monogram-tagline-brown-rgb