Pagrindinės temos ir metodai :
01 – Kas yra idealaus kliento aprašas ir kam verslui to reikia?
02 – Minčių lietus (brainstorm) apie idealų klientą + pavyzdys
03 – DEMOGRAFINIAI BRUOŽAI
04 – PSICHOGRAFINIAI BRUOŽAI (interesai + tikslai)
05 – PSICHOGRAFINIAI BRUOŽAI (industrijos klausimai)
06 – Tikslinio kliento aprašas. Kaip sisteminti informaciją? + pavyzdys
07 – BONUS: klientų problemų sprendimo strategija, pardavimams auginti + pavyzdys
+ „Excel“ lentelė pildymui
Kaip naudotis?
Po apmokėjimo į el.paštą gaunate laišką su produktu, jį rekomenduoju išsaugoti savo kompiuteryje. Dokumente rasite įvairius metodus ir klausimus, bei lentelę atsakymams užsirašyti. Nuosekliai pildydami atsakymus, savarankiškai suformuosite detalų idealaus kliento aprašą.
Pirkimo taisyklės
Įsigijant kristinadambrauskiene.lt produktus įsipareigojate jų neplatinti, nekopijuoti ir naudoti tik savo reikmėms. Virtualūs produktai nėra grąžinami.