Produktų rinkinys

75,00 

​​01 – Pažink savo idealų klientą

Suprasti tikslinio kliento poreikius ir norus yra bene vienas svarbiausių faktorių siekiant vystyti sėkmingą prekės ženklą ar e-komercijos verslą.

Šioje 47 lapų  “Pažink savo idealų klientą” užduočių knygoje rasite patikimus, vertingus ir pačius svarbiausius klausimus bei metodus siekiant komunikuoti efektyviai ir įtaigiai.

 

02 – Kaip sukurti stiprų prekės ženklą?

Marketingas yra pagrindinis verslo variklis! Kiek ir kaip investuosite tiek ir gausite grąžos.

68 lapų užduočių ir pavyzdžių e.knygoje “Kaip sukurti stiprų prekės ženklą?” rasite įvairius tarptautinėje praktikoje naudojamus metodus, lenteles, paaiškinimus bei pavyzdžius, kurie padės žingsnis po žingsnio savarankiškai sukurti autentišką, atpažįstamą ir stiprią brando strategiją.

Pagrindinės „Pažink savo idealų klientą“ temos ir metodai : 

01 – Kas yra idealaus kliento aprašas ir kam verslui to reikia? 

02 – Minčių lietus (brainstorm) apie idealų klientą + pavyzdys

03 – DEMOGRAFINIAI BRUOŽAI

04 – PSICHOGRAFINIAI BRUOŽAI (interesai + tikslai)

05 – PSICHOGRAFINIAI BRUOŽAI (industrijos klausimai)

06 – Tikslinio kliento aprašas. Kaip sisteminti informaciją?  + pavyzdys

07 – BONUS: klientų problemų sprendimo strategija, pardavimams auginti + pavyzdys

 

Pagrindinės „Kaip sukurti stiprų prekės ženklą?“ temos ir metodai : 

01 — Konkurentų analizė

02 — Tikslas, vizija, misija, vertybės 

03 — Prekės ženklo pozicionavimas (positioning) 

04 — Vertės pasiūlymas (value proposition)

05 — Brando balsas (tone of voice) + persona 

06 — Pagrindinė žinutė (brand message)

07 — Įkvėpimui! 

BONUS — S.W.O.T. analizė

Kaip naudotis? 

Po apmokėjimo į el.paštą gaunate laišką su produktu, jį rekomenduoju išsaugoti savo kompiuteryje. Dokumente rasite įvairius metodus ir klausimus, bei lentelę atsakymams užsirašyti. Nuosekliai atlikdami užduotis, savarankiškai suformuosite detalų idealaus kliento aprašą ir sukursite prekės ženklo strategiją

Pirkimo taisyklės

Įsigijant kristinadambrauskiene.lt produktus įsipareigojate jų neplatinti, nekopijuoti ir naudoti tik savo reikmėms. Virtualūs produktai nėra grąžinami.

Kristina Dambrauskienė - sertifikuota strateginės rinkodaros konsultantė, diplomuota ICF koučerė, mentorė. Sėkmingai bendradarbiaujanti su smulkiais bei vidutinio dydžio verslais.

kd-consulting-monogram-tagline-brown-rgb